Gry-Metin2.CounterStrike.ManagerZone.Plemiona.LandwirtsfachtsSimulator2009.18wosHaulin.Sport.Muzyka.Samochody.
Sura
Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.
Budowa
Sura Weapon: Podobna postać do woja Body (czar miecza -> czar atakujący, najlepiej smoczy wir), odrzuca przeciwnika i poważnie go uszkadza. Umiejętności każde na 1, konieczne czarowane ostrze, a potem już zależne od Was. Staty 1/1/1 (siła - intel. - wit.) a potem ofensywa 2dex:1vit lub defensywa 2str:1dex.
Sura BM: Najlepszy do PvP dzięki ognistemu duchowi, dobre hity, umiejętności powinien mieć staty 2/1 (intel. - wit.) , potem 2dex:1wit, a umiejętności po jeden a potem do m1 ognisty duch, następnie wg. uznania.
Skile
Ogniste Uderzenie - W expie Sury BM najlepsza umiejętność, ze sporym atakiem na wszystkie potwory dookoła, ładuje się w 12 sek., dobre też do PvP jako odpychacz.
Duchowy Cios - Czas ładowania 12 sek.Dobra umiejętność do expienia, z dużym zasięgiem ataku i obrażeniami, tanie KU, dobry DMG i spowolnienie ulepszają ten skill.
Mroczne Uderzenie - Ładuje się 7 sek, ma wysokie obrażenia i jest dobre do PvP oraz expu.
Mroczna Sfera - Potężna umiejętność świetnie sprawująca się w PvP. Ma olbrzymi DMG, długi czas ładowania sprawia, że jest to raczej słaby skill do expienia. Ładuje się 24 sek. Bardzo dobrze przydaje się w PvP z dobrym EQ.
Ognisty Duch(czar) - Służy do przywołania ognistego ducha, dobre do PvP, atakuje dany cel co 3 sek.
Mroczna Ochrona - Przede wszystkim służy do przemieniania DMG by zabierał PE zamiast PZ, zminiejsza obrażenia o dany procent który jest zmienny, zależny od inteligencji i umiejętności.
Czarowane Ostrze - Wspomaga surę ostrza, przez zaklęcie broń ma większą wartość obraźeń i kradniemy przeciwnikowi PŻ (to jest zależne od tego jak rozwinęliśmy umiejętność).Musimy pamiętać że przy tym skillu ubywa nam many (PM/s).
Czarowana Zbroja - Dzięki niej mamy większą obronę postaci, do ponad 60 Defa. Nadaje się do bicia i dropu, przydaje się do expa na koniu. Nie przydaje się w PvP.
Smoczy Wir - Umiejętność ofensywna, dzieki niej wytworzymy trąbę powietrzną , razi wrogów dookoła dużymi obrażeniami, przez co najlepiej mieć tę umiejętność rozwniętą.
Uderzenie Palcem - Służy do bicia przeciwników w promieniu 180', obrażenia więsze niż w smoczym wirze, dobre do PvP.
Rozproszenie Magii - Skill do PvP, dystansowy, małe obrażenia przy postaci, na dystans uderza w jednego przeciwnika. Niezbyt dobre obrażenia, żadne odporności ich jednak nie pomniejszą. Możliwość rozpraszania czarów.
Strach - Działa na ataki fizyczne, zmniejsza obrażenia, dobry do PvE na potwory silnie atakujace. Nie działa na ofensywę innych graczy, nadaje się tylko do PvP z wojownikami body i WP.W tej umiejętności nie atakuja nas potwory z mniejszym i równym lvlem.
Offline