Gry-Metin2.CounterStrike.ManagerZone.Plemiona.LandwirtsfachtsSimulator2009.18wosHaulin.Sport.Muzyka.Samochody.
Wojownik
Wojownicy są najskuteczniejsi w walce wręcz ze względu na swoje umiejętności oraz wytrzymały pancerz. Dążą oni do zdobycia jak największej siły oraz równowagi umysłu.
W rezultacie używać mogą dwuręcznych mieczy zadających potężne obrażenia oraz tarcz, dzięki którym mogą bronić się przed atakami wroga.
Budowa
Wojownik Mental: 2/1 żywot./siła, dużo życia, zbroje do +5, miecz ulepszony oburęczny min. +6, skill silne ciało, potem duchowe uderzenie, potem obojętnie co.
Wojownik Body: 2/1 siła/życie, dużo obrażeń, niezbyt dużo obrony, dobry do jednej silnej grupy przeciwników, ważna tarcza i zbroja, skille aura miecza, potem co się chce.
Skile
Aura Miecza - Umiejętność dla wojownika body zwiększająca atak i siłę, dodaje ok.100 ataku. Trwa dłużej od ładowania, ale jest drogi.
Wir Miecza - Dobry do ofensywy, z dużym atakiem 360 stopni, świetny do PvP.
Berserk - Odpowiedni do PvP, przyspiesza ruch i atak ale i obrażenia, dobry na metiny jeśli dodać do niego konia i aurę miecza.
Trzystronne Cięcie - Ma dobre DMG na 3 uderzenia, szybko się ładuje i ma małe KU.
Szarża - Podstawa do PvP, omdlewa wroga i ma najmniejsze DMG, jest tani.
Silne Ciało - Dla wojownika mentalnego, ochrona fizyczna i zmniejsza szybkość, ładowanie i czas zależne od umiejętności. Na poziomie Wielkiego Mistrza chroni przed upadkiem.
Duchowe Uderzenie - Umiejętność obszarowa przydatna do PvM i PvP, atak ok.240 stopni z dużymi obrażeniami, ładowanie 15 sek.
Walnięcie - Atak w linii prostej każdego przeciwnika na linii uderzenia, dobry do PvP i expienia, użyteczny też do PvM. Ładuje się 15 sek.
Tąpnięcie - Obszarowy, 360 stopni zasięgu ataku, początkowo słabe uderzenia, dobry na 2 skill do PvM. Szansa na omdlenia, ładuje się 25s.
Uderzenie Miecza - Zasięgowy, bez dużych obrażeń, oglusza. Dobry do PvP, ładuje się 15 sek.
Offline