Forum-Gry.Sport.Rozrywka.Motoryzacja.

Gry-Metin2.CounterStrike.ManagerZone.Plemiona.LandwirtsfachtsSimulator2009.18wosHaulin.Sport.Muzyka.Samochody.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-04-04 19:02:11

Makis

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-03
Posty: 104
Punktów :   

Wszystko o Ninji.

Ninja


Ninja są zawodowymi zabójcami, potrafiącymi atakować z zaskoczenia. Używają tylko lekkich zbroi aby zachować zwinność oraz szybkość.

Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, Ninja są mistrzami w walce zarówno sztyletami jak i łukami.

Budowa
Dagger: Jest to postać, która walczyć powinna z każdym i zawsze - jest do tego stworzona. Jak stosować punkty? 2/1/2, dwa w życie i w atak, ajednego w manę. Szósty punkt do dowolnej dyspozycji. Najepiej dodawać sobie umiejętności po kolei, po jednym punkcie, a jeśli mamy wszystkie, to wtedy m1 krycie się.

Archer: Najlepiej połączyć walkę z magią (Bezszelestny + otłumanienie magią) i potem deszczem strzał. Przydają się rozmaite umiejętności, wtedy łatwo pokonać surę albo wojownika. Uderzacie, uciekacie itd. Jak rozłożyć punkty? 1/1/1, na atak, manę i życie, a po 10 lblu 2/z życie/atak. Obrona nie jest potrzebna. Umijętności na 1 poziom wszystkie, a potem deszcz strzał i bezszelestny.

Skile
Wirujący Sztylet - W tym ataku można zatruć a także przydzielić obrażenia przeciwnikowi. Dobry przy wabieniu wielu przeciwników naraz, bo mało narażamy się na obażenia, a atak zadaje więcej obrażeń niż zasadzka. Długa regeneracja umiejętności.

Zasadzka - Działa na najbliższy ninji teren, daje duże obrażaenia oraz bonusy jeśli przeciwnik działa z tyłu, szybko się regenerują umiejętności, przez co ta zdolność jest popularna.

Szybki Atak - Tu atakujemy teleportująco i obszarowo, obrażenia jak w zasadzce, ale większy czas regeneracji. Można wychodzić ze ścian, dobre do pvm, trzeba byc skupionym na obszarze.

Trująca Chmura - Atakowanie zasięgowe i obszarowe, można zatruć, dotyczy najbliższego otoczenia, nie wymaga stosowania zbroi, duża szansa zaytucia. Omija ABS ze sztyletami.

Krycie Się - Możliwość zniknięcia, jeśli potwoy nas wcześniej nie widziały, dobre w pojedynkach, więcej obrażeń gdy zasadzka i szybki atak.

Powtarzalny Strzał - Wysyła kilka strzałów w jeden cel, mniejsze DMG niż w ognistej strzale.

Ognista Strzała - Najlepiej wbić tą umiejętność jako pierwszą (duży DMG), atakuje wszystko.

Trująca Strzała - To strzała z największą szansą na zatrucie, dobrze szybko wbić tę umiejętność, przydaje się w Pvp

Deszcz Strzał - Ma małe DMG, ale może atakować kilka celi naraz, nie trzeba szybko wbijać.

Bezszelestny Chód - Jest to skill dobry do lurowania i PVP, dodaje 36 do szybkości.


http://takeagift.com/pliki/take_ok.pnghttp://www.mpcforum.pl/uploads/av-32138.gif
Chcesz zarabiac, wygrywac nagrody lub zbierać na smocze monety ? Jeśli tak to odwiedz  tą stronę
Chcesz więcej informacji? Zobacz tutaj

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.server123.pun.pl www.fifa-jaslo.pun.pl www.moto-zulawy.pun.pl www.naruto-san.pun.pl www.sojuszdiablo.pun.pl